Showing posts with label teknologi. Show all posts
Showing posts with label teknologi. Show all posts

Monday, November 21, 2011

budak sekolah sekarang dah advance


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

apa khabar semua,,,
Apa yang aku tulis petang ni,,,bukan bertujuan nak kondem sesiapa ye,,,,
aku sengaja nak berkongsi dengan korang,,

maaf,aku tak boleh nak letak gambar budak sekolah lak,,,
bila aku search kat google tadi,,,gambar lain pulak yang keluar,,
terbantut aku nak letak gambar,,heheheh

"yen,apa kau nak cerita ni"

okeh,berbalik pada tajuk !!!
"budak sekolah sekarang dah advance"

hehehe,,bukannya apa..
kan baru baru ni,,adik-adik kita yang darjah 6 tu,,,
dah dapat keputusan upsr,,
ramai yang cemerlang tu,,,,*aku pulak yang bangga,,,hahaha

so,sudah semestinya ramai adik adik kita ni yang update entry diorang,,,,
seronok aku baca bila dorang ni berjaya,,,

apa yang menarik perhatian aku!!
|

*ayat yang digunakan ,,,aku reka sendiri,,tapi maksud dan tujuannya sama

Situasi 1

alhamdulillah,,,akhirnya saya dah dapat 5a dalam upsr,,,saya tak sangka pun,,,,sedih pulak bila tengok mak nangis tadi,,,ayah tak tahu lagi ni,,,sebab dia kerja,,,tak sabar nak bagi tahu kat ayah,,,huhuh,,,dulu ayah dah janji nak belikan hadiah,,,sekarang saya tengah pening kepala sama ada nak mintak "piano" atau "canon dslr" ..tak sabar nya




*pergghhh,,siap pening kepala ,,hahaha



Situasi 2


yyyeeeaaayyy,,,saya berjaya dapat 5a dalam upsr ni,,,beestnya rasa ,,apa yang saya usaha selama ni berbaloi,,,alhamdulillah,,terima kasih mak,,terima kasih ayah,,,,aritu mak ada janji nak bagi" laptop vaio",,,ayah pulak nak belikan "i phone",,,tapi saya rasa saya nak "sony experia" lah,,,apa pendapat korang,,love u all



dan



atau



*siap boleh pilih-pilih lagi


hahahah,,,,tengok tu,,,advance gila kan,,,,
yelah,,tak boleh nak salahkan diorang,,,dunia kan dah semakin kedepan
teknologi pun dah berkembang,,,

tapi bagi aku,,,ketara sangat kot apa yang diorang mintak,,,
serius jeles,,hahaha,,,aku dulu pun,,,,dapat hadiah percutian with family je,,
*mak aku cakap,,kalau dah berjaya,,,celebrate sama sama,,,,,kalau dia beli hadiah,,,maksudnya untuk aku je lah,,heheh,family nak happy-happy jugak,,bila fikir fikir balik,,,betul jugak tu,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...