Monday, October 24, 2011

Kerana orang minat,,sanggup menduakan kekasih ??

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,,,,
Untuk entry kali ni,,
saya nak cerita pasal lelaki pula ye,,

gambar hanya sekadar hiasan :)
-Pantang dengar orang minat kat dia-

Di sebuah kolej,,,

Razi  :Aliff!!! kau nak dengar satu cerita tak??

Aliff  :Apa dia???kau bagitahu je lah,,,

Razi :Pagi tadi kan ada program mentor mentee,,adalah seorang budak junior ni,,dia kata
         dia minat dekat kau,,,liza namanya,,,

Aliff  :Apa???Liza!!!!,,,junior paling hot tu,,,perghhh untonglah aku,,,,besok aku nak
         pergi jumpa dia,,

Razi  :weyh,,,kau gila ke,,,kau kan dah ada orang istimewa,,

Aliff  :Kau rileks sudah,,,dia bukan sama kolej pun,,tak kantoi punya,,,,takkan
          aku nak lepas kan Liza ni,,rugilah aku,,kau jangan risau lah,,

Keesokan harinya,,,

Aliff  :Assalamualaikum,,awak Liza kan??

Liza  :Waalaikumsalam,,ye saya,,awak ni siapa yerr,,

Aliff  :Saya aliff,,kawan kepada senior awak tu,,,si Razi,,

Liza  :ouh,,kawan abg razi :)

Aliff  :Saya dengar Razi cakap,,,awak minat dekat saya,,heee,,bolehlah kita berkenalan,,,

Liza  :Ouh semalam saya memang ada borak dengan razi tentang saya minat Aliff,,

Aliff  :heheh,,saya tahu tu,,sebabtu saya datang jumpa awak,,

Liza  :Tapi yang saya maksudkan,,Aliff aziz lah wak,,,penyanyi tuh!!!!

Aliff  :errrrr????

*hahahahah padan muka,,,dah ada awek,,tak tau nak bersyukur,,,
*memang ni lah yang selalu jadi sebenarnya,,,antara penyebab kecurangan,,,,
*Pantang dengar orang minat dia,,
*dekat perempuan pun ada jugak keyh,,

*jadi,,,,, nilai hati anda ;)
*Sejauh mana kejujuran yang anda tunjukkan??

54 comments:

Cik Tetra said...

hahahaha..gile sengal laki tu..x mcm nak malu plak kan..hehehe..tuh la da ade makwe still nak menggedik.hamik..hehe

yen(toka ziizokukuto) said...

heheh,,tu lah,,heheh,,gelak akak yer,,suka benor,,heheheh

reenapple said...

barangkali ex aku pom cam tue jugak kot.. sebab yg aku tao.. awek dia yang sekarang minat kat dia dulu..=)

miss kinah said...

mwahahahaha.. mcm hampeh style dye

yen(toka ziizokukuto) said...

reen,,

takpe lah weyh,,pengalaman tuh :)

miss kinah,,

style ape stye ape??hehe

aimie amalina said...

hahahahaha
padan muke
sape suh gatal beno
aihhhhhh..

yen(toka ziizokukuto) said...

heheh,,,
tu just cerita heheh
tapi situasi ni memang terjadi,,

Min Pusheen said...

laki memang x tau nk setia . sabo jelahh . pempuan pun same gak kadang2 . hewhew

yen(toka ziizokukuto) said...

min,,,
biasalah tu wak,,,
ujian kesabaran,,

Ct Mawa said...

haha..padan muke

yen(toka ziizokukuto) said...

heheh,,:)
tapi kesian juga,,pada yang betul2 terjadi benda ni,,sehingga terjadinya kecurangan..

Cik tikah said...

x baik mnggtal taw. hehe..

yen(toka ziizokukuto) said...

heheh,,sape sape?????heheh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..padan muka dia..
perahsan betul.. :D

yen(toka ziizokukuto) said...

heheh,,
ni sekadar cerita je,,
tapi banyak yang dah jadi kat dunia sebenar :)

Ungu Violet said...

hahah..padan muka...lelaki mmg suka perasan eh..:P

ShahzCudin said...

"kurabg ajar punye razi..!!" kata aliff..

faizal mohd said...

buat malu jek. tu la perasan ensem sangat la tu. hehe :)

tiefazatie said...

haha..gle sengal kan..perasan lebih..haha

diana said...

hahahah...
tu la ..
perasan lagi..
alif aziz rupanya...

bobiedanbad said...

hahaha padan dengan muka dia.

Ezad Skytech said...

haha...tu la perasan lagi..kan da kena..haa..ni makan dia...haha~

Blueice Butterfly said...

~kureng pnya pkwe..haha
ha..kn dh mlu sendri..ish3

meisnani said...

sis un ramai yg minat...*muntah
tapi sis akan ingat yg sis da ade dye... =)

bukan retis said...

sedang melihat bnda tu brlaku didepan mata skang ni.hohoh

Saiazuan said...

xde kesetiaan btl.. huh~

yen(toka ziizokukuto) said...

kak ungu,,

uiittt,,pedas tuh kak,,,heheh

shah,,

hahahah,,,baguz baguz,,tolong sambung,,

yen(toka ziizokukuto) said...

faizal,,,

hahah,,,menghayati cerita nih,,heheh

iefa,,,

heheeh,,thankz for komen,,

yen(toka ziizokukuto) said...

kak diana,,

haha,,tu lah pasal,,, :P ,, kena tipu sunat dengan razi,,

bobie,,

hehehe,,suke akak ye,,hehe

bella luna said...

bersyukur lah dengan insan yang kite ade,.tak perlu nak curang just semata2 sbb ade orang minat>.<

yen(toka ziizokukuto) said...

ezad hahahah,,,apa pun tak boleh,,

blue ice,,,

hahah,,suke suke je nak pasang skandal an,,heheh

yen(toka ziizokukuto) said...

kak nani,,
heheh,,bulan 12 nanti,,bertambah lah lagi peminat an,,hahahha :)

bukan retis,,

member or diri sendiri??

yen(toka ziizokukuto) said...

zuan,,

huhuh,,bab ni,,serius tul kau an,,heheh

kak bella,,

betul tu kak,,akak dapat tangkapa apa yang saya cuba maksudkan,, :)
bukan lawak semata-mata,,

EyA edamanhatiku said...

haha sian2 p pdan mka..wat skit ati llaki2 xsetia ne tao

Norlida Ramli said...

hahaha..padan muka.malu2..!!

tapi ni la org kata pape pun kita kena bersyukur ngn ape yg kta ada :)

Syakirah said...

alamak! lelaki tu TERperasan plak! haha.. Alif Satar rupenye..

Rojak said...

kalau dah berpunya tu cepat2la bernikah tak payah pikir2 lagi nak tambah cawangan kecuali lelaki boleh kahwin sampai 4

NasZ said...

hahaha. lepas tu aliff berlari tanpa henti selama 5 bulan. hehehe.

meisnani said...

yen bukan pminat akak la... tp u're my little brother yg akan teman sis.. =)

ctk said...

hahaha..panas betul gambar tu yen...ambOi3..hehe

pepOwn,pdn mke lelaki itu..gatal! hahaha..

Cik Nurul said...

bhahahahahaaa tu lah.. nak curang sgt.. kn dah malu... ish3

:P

wahida said...

ha...kan dah malu...ekekekek...

nini said...

aha...padan muka...nasib bek tak terkantoi ngan awek sendiri kalu tak clash la......lagi haru....

Fara E's said...

padanlah mukaaa , haha

miratun madihah said...

kahkah,kesian si aliff tu,hehe

huwaaa lama tak jalan kat sini

hanaahmad said...

lelaki kan memang suka lebih? sebab tu suka madu. keh3

~Nana 귀여운~ said...

kan dah kena...perasan je lebih.

owg laki nie mmg, pantang pompuan hot cakap suka...bukan men cargas ja ngayat! ish3.

Shuhaida Subri said...

bagus la entry ni..

Nizam Ijam said...

xbetul kot..haha

Sam Banjamin said...

wakakakaa.. perasan!!!! saje mendapat malu... nice entry la gang!

♥Putri ilyanie♥ said...

hahahaaa.. betui2.. org leaki dh awek xreti nk hargai.. g pasang len jugak

Fara Atika said...

ape? tak paham.. bhahahaha!

*nie blog untuk dialog ke? haha..
(jgn marah!)

XD

suha said...

bila tiada kejujuran memang biasa jadi macam ni.

kita sendiri tahu diri kita. yang penting dalam perhubungan tu jujur dan setia. :)

syahirooAhmad said...

mamat tu punya la perasan.. tak hengat.. malu seyy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...