Showing posts with label gambar menarik. Show all posts
Showing posts with label gambar menarik. Show all posts

Tuesday, March 10, 2015

Gambar perkahwinan paling menarik


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Sekarang ni musim kahwin kan??
Kalau hujung-hujung minggu,,mesti ada je jemputan perkahwinan,,
Kadang-kadang satu hari sampai tiga tempat,,

kalau selalu,aku,hujung minggu makan megi bandung masak kicap je,,
sekarang dah boleh makan nasi minyak free,,,
kalau kenduri rumah sedara mara,,dapat joiin makan beradab lagi,,
ayam golek owh.,,owhsemmm

lepastu kalau dah bersanding ,,mesti ada sesi photoshoot kan??
bak kata orang,,untuk kenangan
kalau kena dengan pakej,,,siap photoshoot dekat luar lagi,,
mulalah dengan 8 set baju bagai,,hahah
kena pulak tema india,,,,siap nampak pusat lagi,,hahahah

Tapi aku cukup tertarik dengan gambar perkahwinan satu pasangan ni,,
aku tak pasti sama ada diaorang dari korea atau jepun,,
aku rasa korea,,,
Tapi memang style lah,,gambar perkahwinan diorang,,
Tak payah nak bergaya macam-macam,,
nama pasangan ni
Julian Sunmi Park dan Benjamin Jinsuk Lee
temanya "picnic that goes teribbly wrong"




































Apa pendapat korang??
Menarik kan???
Barulah kenangan namanya,,
Sweet je aku tengok,,hehehe
tak payah nak tukar 13 pasang baju,,heheheh

peeeaaacceee no war

Tuesday, November 22, 2011

serius lawak-gambar gambar candid bola sepak


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

yeaaahhhh,,,Malaysia menang,,,
aku tengok member-member aku dah post entry tentang bola sepak
jadi,aku pun nak join jugak

Jom kita layan kepala pagi pagi ni,,
lepaskan tension anda ye,,hehehe

1)So you think you can dance???


"bro tengah lawan ni,takkan nak berlatih menari lagi kot???"

"mak aku marah kalau buang masa"


2)Hit "the ball" not "my ball"




"Woi ni bola aku la!!!!"

"ehh,,mana bola tadi???"


3) package 2 in 1 ,,dapat bola dengan kaki sekali





"woi,bagi aku bola sudahlah"

"aku dah bagi package,bersyukur lah wei!!"

4) Double save



"yeaahhh aku dapat bola"

"aku pon dapat lah wei,,dapat kaki,,!!"

5)Pengkritik bebas



"woi,,kalau tak pandai main,,balik lah wei,,aku lagi hebat la"

hahahahah,,,sekadar bingkisan tentang bola sepak
peaceee no war :)

Saturday, November 19, 2011

koleksi Arca/tugu yang unik

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

malam ni aku nak kongsi kan beberapa gambar tugu atau arca yang telah diukir dari pelbagai negara

Negara Malaysia pun ada tugu yang amat kita banggakan ,,,sudah semestinya tugu negara,,,lambang perjuangan wira-wira negara kita untuk mempertahankan negara,,

Tapi,,untuk entry ni,, aku nak kongsikan tugu atau arca yang terdapat di negara lain,,
semuanya unik unik

1)middle finger



2)hanging statue



3)de vaatkapoen


4)vigelandsparken



semoga bertambah ilmu,,
peaaccceee no war

Thursday, November 17, 2011

Aksesori menarik di bilik mandi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Malam-malam ni aku malas nak cerita banyak,,yela,,aku sebagai bw tegar,,mesti paham,,malas nak baca entry memalam ni,,,heheheeheh

Cuba layan tajuk "aksesori menarik di bilik mandi"...

benda ni ada jual ye,,dekat pasaran,,,tapi dijual secara online,,korang cari lah ,,heheheh

1)mesin sabun




*pendapat aku,,benda ni kreatif owh,,,baru nampak unik bilik air kita kan,,hahahah
 
2)buku nota kalis air



*benda ni sangat owhsemm owh,,,,time mandi lah banyak idea datang kan,,terutama ,,para blogger,,dengan nota kalis air ni,,,idea korang takkan disiakan,,hehehe

3)Span mandi mikrofon


*ni baru karoke jamban,,,hahahahah,,,feel beb,,, :) ,,nak kena beli ni,,,,

hahaha,,,kalau berminat korang cari lah,,,dekat mudah.my ke,,,,heheheheh
peacee no war

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...