Monday, March 16, 2015

Rahsia nak dapat data telefon percuma

Assalamualaikum,,,,



hye bloggers.......
harini saya nak bocorkan rahsia yang paling best sekali kat dunia,,,dan yang paling owhsem nya,,korang takkan jumpa rahsia ni dekat mana mana entry,,,,dah nama pun rahsiakan,,,,,kannnnnnnn..........

Saya pun serba salah nak bocorkan rahsia ni,,,tapi takpelah,,ilmu kalau makan sorang,,,tak kemana kan????mulia tak hati,,,hahaha,,sila tampar...

ok back to the topic......

Rahsia nak dapatkan data telefon percuma.

Ok,,,baca sampai habis,,setiap apa yang aku nak share ni,,penting tau...takut kalau tertinggal nanti,,tak jadi,,,pastu cakap aku tipu pulak....
Aku dah cuba sendiri teknik ni....uwh btw teknik ni hanya boleh digunakan untuk pengguna celcom,digi,dan maxis sahaja,,,harap maklum,,,,kalau anda menggunakan telco yang lain sila tukar sekarang,,,,

So,,teknik ni adalah rahsia,,,,dan jangan risau....tiada sebarang bayaran atau risiko ye,,,so,,jangan risau,,,saya dah lama buat macamni,,tiada masalah,,janganlah takut ye,,,dijamin selamat....
so..

DAH TAK SABAR-SABAR NAK TAHU??
YE,,NAK AJAR LAH NI.......

haaaaa.ikut step ni......

1. pastikan anda pengguna maxis,celcom dan digi sahaja.Jika ya,,,Kita boleh mulakan.

2.  kemudian pastikan anda mempunyai telefon android,,,,telefon lain tak boleh ye.yela kalau 3310 celah mana nak data nya kann,,hahaha,,

3. Kalau semua nya ok...open your message box then,,,type new message.

4. pastu tulis macam kat bawah ni....

" HELLO AUNTY,SAYA MAU DATA PERCUMA BOLEH KA?"

5 .hantar ke 29009

then anda akan dapat satu mesej balasan....

"AMBOI BANYAK CANTIK MUKA HANG,,SEMUA BENDA NAK PERCUMA... NAK DATA BELILAH!!! "

"SEKIAN"

ini adalah entry untuk saya melepaskan stress.....sila jangan kecam saya,,,wakakakakkakak,,,,tipah tertipuuuu,,,wakakakakak,,,,,citer percuma,,laju je hihihi

weyh korang,,,jangan cuba pulak ye.







12 comments:

Tihara said...

tapi kalau maxis memang ada data percuma jika aktif la,

ini untuk prepaid la..
lain2 plan akak tak taw

CikMai said...

Lawak kasar nampak.hahah

pakailah yes 4g, promote pulak,kekeke

edayu nurdin said...

Wah2. Gurau biawak. Manusia ni mmg smua bnde nak free. Haha.

ezyra daniel said...

hahah kan dah kena

Saniah Ahmad said...

whawawawahhh tipah tertipu,, anyway best citer mu yen hihi,,

wahida said...

ok lah, kiranya penipuan ko ni kira berjaya lah ni...hahahaha...

roshidayahdayu said...

hhahaha tipah tertipu...tekun iolls baca okey, rupe2nya hampeh haha

yen(toka ziizokukuto) said...

tihara,,
ada kak,,tapi yang biasa-biasa je lah kan??hahahha bagi peha nak betis....

cik mai,,,

yessss,,,mai terkenaaa,hahaha,,lepas ni nak buat entry pasal cicak,,

yen(toka ziizokukuto) said...

edayu...
hahahha,,,biawak pun biawak lahh,,hahahah,,,

zyra,,
hahahah,,zyra pun terkena :)

yen(toka ziizokukuto) said...

saniah,,,
hahah jangan risau,,bukan akak je tertipu hihihi

wahida,,
wah,,boleh menang award tak??huhuh

ros,,
terima kasih sebab tekun membaca,,,tahniah sebab terkena,,hihih

Jari Manis said...

ahaahah...atoilah

Zizie Zack said...

fuhh.. nasib baik aku baca tanpa rasa percaya langsung.. hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...