Wednesday, September 14, 2011

Festival kembar seiras

       Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca.....
Mesti ramai diantara kita yang mempunyai pasangan kembar kan?tak kiralah seiras ataupun tidak.
Apa pendapat anda jika pasangan kembar ini dikumpulkan dalam satu festival yg diadakan secara besar besaran ?Pasti akan terjadi satu pemandangan unik yang jarang dapat kita lihat.Manakan tidak,pasangan  kembar seiras ini,mempunyai paras rupa yg sama,memakai baju yang sama dan tidak kira tua  atau muda berkumpul ditempat yang sama.Pasti menarik!!!

                                    
                                               
        Festival yang berlaku di Twinsburg,Ohio ini merupakan satu perjumpaan terbesar untuk pasangan kembar seiras.Pasangan kembar seiras ini akan diraikan pada minggu pertama bulan ogos setiap tahun.Perjumpaan ini juga telah dimulakan sejak tahun 1976 lagi.Kembar-kembar ini aka disajikan dengan pelbagai jenis makanan dan hiburan seperti,perlawanan golf,acara perbarisan pagi dan segala macam pertandingan lagi.

                                                                                                          
  
Gambar-Gambar yang menarik








Silakan komen heeee :)

9 comments:

EyA edamanhatiku said...

kdg teringin nk ad kmbar p kdg tkut t jd cm xspesel lak coz org xdpat beza

Farieyna Bahri said...

cute nya kembar2 niii..huhuhu

yen(toka ziizokukuto) said...

Eya,,,,kembar lah yang buat orang tu istimewa,,,kembar ni ada daya penarik tau,,,, :)

Farieyna,,,,haha cute memang cute,tapi muka sama,,,mesti seronok kalau dapat pergi festival tu,,,

Saiazuan said...

hmmm festival yg menarik! :D

ezzyra said...

mesti best klo ade kembar kan...

yen(toka ziizokukuto) said...

mungkin lah kot,,,mengikut,,setiap pasangan kembar,,berkongsi perasaan yang sama,,,jadi kalau ada masalah,,,dua dua sedih walau salah satu tak terlibat

NuRuL HoNeY said...

huhu...nurul selalu teringin nak ada kembar sendiri...nampak cam best jek..~~

ieyza afieyna said...

wah.. menarik festival ni..
teringin plak nak ade kembar..
pkai bju same2. sume la sme2.. hee..^^

yen(toka ziizokukuto) said...

Nurul,,,cari lah pelanduk dua serupa yang tujuh oang tuh heheh :)

ieyza,,,festival ni tiap tiap tahun ada,,,pergi lah ohiio heheheh,,dekat cina pun ada,,tapi ohio yang terbesar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...