Sunday, September 18, 2011

patung yang diminati ramai!!!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,,,,
Apa khabar semua???? Hehehehe......
Kali ni saya nak cerita serba sedikit tentang patung yang jadi pilihan ramai sekarang ni,,,,

Domo,Angry bird,Elmo,mr.teddy,,”

Menarik sangat ke?

Apa kata kalau korang ubah sikit minat korang tu,,daripada kumpul patung yang macam ni :





 
Kepada?????





Yang last tu,,jangan sampai kena panah petir ,,hahahah

Amacam????ada berani,,,heeeeee,,,,kepada yang nak buat contest,,bgi je hadiah patung2 yg macam ni heheheh

Silakan komen :)

14 comments:

aiman fanboy k-pop said...

3 patung terakhir tuh takut..nak peluk buat bntal golek pon pikir dua kali...

Saiazuan said...

tmbah lagi 1.. patung the smurfs.. :D

yen(toka ziizokukuto) said...

aiman,,,,,hahah cuba je try,,mana tau serasi hehehe

zuan,,,,,the smurfs sesuai buat patung yg gantung di beg tu je,,heheh

Mizan said...

ak suka dgn patung angry bird lg brbanding yg laen2..

yen(toka ziizokukuto) said...

haha,,,ramai kot yg minat angry bird,,aku suka chucky,,heheh

miszfazierra said...

boleh jea simpan patung2 cm tuh tapi takot malam2 tak boleh tidor sebab takot tibe2 patung tuh ade at sebelah ker . ishhh seram . haha :D

yen(toka ziizokukuto) said...

hahaha,,,,,betul tu betul,,,tapi apa kejadah nya nak simpan patung yang macam tu heheheh

♥Putri ilyanie♥ said...

Putri suka patung yg comei2.. angry bird tu ok.. domo pn ok.. tpi yg patung yg awk suggest tu eeeee.. tak nk Putri.. seram..

yen(toka ziizokukuto) said...

lagi satu takde motif pon nak simpan patung seram tu hehehe

suha said...

scary kot patung yang bawah bawah tu

first paper suha okay! yen. huu :)

yen(toka ziizokukuto) said...

huhuh,,,but,,chucky tu comel kot,,heheheh,,

ok erk,,,alhamdulillah,,,semoga berjaya untuk paper2 seterusnya ya sueha :)

suha said...

amin . thankss yen :) :)

yen(toka ziizokukuto) said...

huhu ok suha,,harap suha berjaya

Blueice Butterfly said...

~errr..tak sanggup klu patung yang bawah tue..hehe seramm :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...